onsdag 8 september 2010

Award!

Häromdagen fick jag den här awarden både från Rosenvante och från Emlina. Tack snälla ni! Man blir ju så glad om någon uppskattar det man gör :)
Man ska ju också berätta något om sig själv, sju saker, så jag försöker här:
1 Jag har lovat min äkta hälft att jag ska hjälpa till att renovera det senaste hundkojeprojektet, en kombi, vilket just nu innebär att skrapa bort all underredsmassa från underredet. Har även testat på att svetsa.
2 Jag har under flera år "i min ungdom" varit marinlotta (furirs grad) och bla suttit i sambandscentralen på Musköbasen.
3 Jag har gett mig sjutton på att jag nån gång ska lära mig tvåändsstickning!
4 Jag har gett mig sjutton på att jag nån gång ska lära mig att spinna!
5 Jag är rätt envis...
6 Jag gillar folk som vågar vara sig själva, utan att förställa sig.
7 Jag är väldigt hemmakär, men om jag skulle kunna tänka mig att bo någon annanstans, så skulle jag bli fåruppfödare på Gotland!
Jag skulle gärna vilja ge vidare awarden till alla er i min blogglista. Jag uppskattar er alla! Några har fått award av mig förut, så jag väljer några nya:
Nu blir det att krypa ner mellan lakanen, känner jag. Sov gott!

5 kommentarer:

Rosenvante sa...

:D
Du är så välkommen hit.
Tack snälla du.

Sunna sa...

Tack snälla söta du men skrapa underredsmassa....när man kan sticka

The Willow Fairy sa...

Tack snälla söta, undra vad man ska hitta att berätta om sig själv denna gången... Får fundera en stund.

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye med Awarden.Deg fortjent.Kjempe koselig å bli kjent med deg igjenom bloggverden.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Anonym sa...

Hej och grattis till awarden och Tack till paketet som kom med posten i dag jag blev jätteglad och det ska bli spännande att sticka i så tunt garn det har jag aldrig provat förr och chokladen var jättegod, ha ett bra liv kramizar från norrland!! :-)