lördag 9 oktober 2010

Nu går det framåt!

Efter att det löste sig med de första kruxen med förkortningarna, så har det flutit på jättebra med min Acorns. Här är snart de tre raderna med ekollon klara. Sunna lät intresserad av detta också, så jag har länkat här både till mönstret och till KALen. Jag har dock inte gått med i KALen utan håller koll på den lite på distans. Kul att följa de andra, men jag tänkte att jag skulle känna mig lite stressad av att "hålla takten" med dem, så jag valde att sticka för mig själv den här gången. Önskar er en härlig hösthelg!

6 kommentarer:

Sunna sa...

Den är verkligen jättesnygg, jag ska ta en allvarlig fundering på den. Har ju en hel del på kö sas redan

Lilli sa...

Vilket fint mönster! Ser kul ut att sticka :) Snygg modell på koftan, ser läcker ut! Ha en fin helg!

Maria sa...

Jättefint mönster! Jag är inte heller med i KAL, för jag tror också att jag skulle bli stressad. Men det är kul att kunna ta del av mönster när man vill.
Njut av helgen!
Maria

Unknown sa...

Jättefint mönster!!
Trevlig kväll
Kram Gina

Rosenvante sa...

Den blir så vacker. Vilket underbart mönster.
Hoppas du fick göra nått av det du funderade över idag.

Anonym sa...

Hei.Så fint mønster.Kjempe fint.Nydelig farge.Virkelig kjempe nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.