onsdag 17 november 2010

Jag vann i Sockklubben!!

Tänk så glad man kan bli när man vinner något, helt oväntat! Jag vann två härvor Lorna´s Lace Sock från Garnkorgen i utlottningen i Sticka Meras Sockklubb. Tyvärr räcker ju tiden aldrig till för allt man vill, så jag hade bara hunnit sticka junis sockar, Dribbling Drops och augustis sockor, Winnow. Nätt och jämt vad som krävdes för att få delta och ändå hade jag sån tur! Jag valde två härvor i lila och lilamelerat och tänker mig randiga sockor, fortfarande inspirerad av Dödergök som jag är :)

8 kommentarer:

Villa Solhill sa...

Ett stort Grattis!
Vilken tur du har.
Det blir säkert något fint

Rosenvante sa...

Grattis.
Inget dåligt pris, jättefint garn.

Maria sa...

Grattis! Så roligt att du vann - och vilket fint garn!

Lilli sa...

Så kul att du vann! Grattis! Det är en vacker, läcker färg också! Hoppas att du får mycket nöje med det.

Mia stickar sa...

Grattis, alltid kul med överaskningar!

Anonym sa...

Hei.Gratulerer med kjempe fin gave.Nydelig garn med nydelig farge.Elsker lilla.Skal bli kjekt å se hva som kommer ut av det.Ønsker deg en riktig hyggelig helg.Klem fra Bodil.

Mia sa...

Så roligt att du vann! Tack för en rolig dag i stockholm och symässan.
Kram Mia

Anna sa...

kul med vinst :)

fin blogg du har, jag hittade hit från en annan blogg...

mvh Anna