torsdag 6 januari 2011

Ännu ett år!

Idag firar jag att jag har fått lägga ännu ett år till min ålder :-) Hela 45 stycken har det blivit nu. Otroligt egentligen hur fort dagarna går, så det gäller att tänka på att ta vara på dem alla. Här är vackra rosor från Mamma och syster. Jag blev redan i morse uppvaktad med frukost på sängen av min lille (?) son E som hade ställt klockan och kom med kaffebricka och present. Presenten var halsbandet ovan och det var även från den äldre sonen A som dock valde sovmorgon :-). Jättefint! Koftan och armbandet är från Mor och syster. På jobbet brukar vi på lön och ekonomiavdelningen fira varandra när det är nollor och femmor. Vid förfrågan om vad jag kunde tänkas önska mig, så var mitt förslag ett bidrag till min klänning i medeltidsstil som jag planerar att sy under våren. Det hade de fixat så här fint med mynt i en linnepåse och med vers och allting! Jättetack! Från kompisarna Susanne och Thomas fick jag härlig choklad från fina Anthon Berg och en njutningskartong med bok, bokmärke, cider och diverse lyxchokladbitar! Mycket uppskattat! Tack alla för uppvaktning och för att ni ville komma och förgylla min dag!!

9 kommentarer:

Rosenvante sa...

Stort GRATTIS!
Vilka fina presenter du fått och kaffe på sängen och allt, mysigt.
Ha nu en skön kväll och njut av din alldeles egna dag.
Kram

H.T. sa...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,MARITA!LET ALL YOUR DREAMS COME TRUE!
-REGARDS & KISSES-hALINADK-

Villa Solhill sa...

Vad glad jag blir att du gilla rosorna,tröjan och armbandet.
Jag vill önska dig en fortsatt bra kväll.

Stor kram syster

Anonym sa...

Hei.GRATULERER så mye med dagen.Så mye fint du fikk.Nydelige Roser.Kos deg masse resten av bursdagen din.Bursdagsklem fra Bodil.

Annabell sa...

Många grattis på din stora dag! Den här dagen brukade jag alltid komma hem till dig och fira när vi var små och sedan brukade jag gå hem och titta på Poppe-revyn:)

Linn sa...

Grattis på födelsedagen!:D

Sunna sa...

Stort grattis på din dag, kunde aldrig tro att du var äldre än 25, ha det gott

Mia stickar sa...

Ett stort grattis! Fina presenter har du då fått!

Maria sa...

Grattis i efterskott! Härligt med kaffe på sängen - och så mycket fint du fick! Nu kan jag önska dig ett gott nytt levnadsår!