tisdag 22 mars 2011

Jag har vunnit!!

Häromveckan fick jag mail ifrån Thomas Kvist som har Tedman & Kvist, att jag skulle skicka min adress för jag hade vunnit ett garnpaket! Man blir ju glad! Ska man få garn så där, helt appropå...?!! Men inte kommer jag ihåg varför, eller vad jag hade deltagit i. Det känns som att det måste ha varit länge sedan jag anmälde mig i alla fall... Idag kom det STORA paketet med tre olika sorters garnhärvor, 5 * 100 gr i varje! Det här är lite mera sommargarner, så det blir att fundera på vad det ska kunna bli :) Här är en bild på Jansson i hans nya sovställe om kvällarna... Min ena garnkorg! Det är väl nu när jag betar av på garnlagret som det har blivit en lämplig "grop" att moja ner sig i. Jag är ganska säker på att han känner sig helt nöjd med valet!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul! Jag vann också och blev så paff när det var ett så stort paket. Vilken julafton:-)


Mvh Erika Berggren

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Där ligger han perfekt, två sorters skatter i samma korg.
Med hej fr. kofta

Jenny sa...

Vilken fantastisk överraskning - GRATTIS! :)

Cecilia sa...

En sådan underbar vinst, grattis!

Metta sa...

Grattis till vinsten! Finns inget bättre än att få påfyllning i garnförrådet.

teresa sa...

Grattis, det var inte lite garn du vunnit!!
(jag har också fått ett Pippimönster o funderar på en tröja, dottern har vela ha länge. Är det kul?)

Villa Solhill sa...

Grattis grattis,det kom till rätt person.
Ska bli roligt och se vad du skapar fram av dessa garner.

Katten jansson ser ut och må som en prins(mjukt och gott)

Kram syster

Rät&Avig sa...

Hej, och tack för dina uppmuntrande ord!
Har nu börjat på en enkel mössa som inte KAN gå fel.
Jansson ser då ut att ha hittat det perfekta sovstället. Katter kan verkligen koppla av!
/Ann-Britt

The Willow Fairy sa...

Bara det bästa är gott nog... Känner förresten allt för väl igen det där med att göma undan saker. Ozzy är inte så mkt för det, men Asteria hon har stora stcher under vissa möbler...Där är det bäst att inte sticka in damsugaren utan att ha rensat för hand först...Ett tag stal hon min sambos plektrum och gömde i sängen... Numera är det mest små garnnystan...

disa sa...

Grattis till vinsten! =)