onsdag 28 december 2011

Kan det vara det att jag har varit alldeles otroligt snäll...???

För tänk idag, då kom tomten till mig igen, fast i brevbärarens skepnad!
Jag fick min vinst från Mikaela som har bloggen Stickäventyr!
Två nystan alldeles härligt grönt garn, en vacker tesil från Sagaform och ett grönt te som ska bli spännande att prova ikväll. Tack snälla Mikaela för en så fin vinst!
Alldeles snart ska jag lotta ut något också, så att jag får en chans att ge något tillbaka. Håll utkik :)
Jag visar också ett par till av mina fina julklappar. Den här tjocka härliga grytlappen fick jag från min syster A. Hon tänkte att det var jag som för en gångs skull skulle få något hemgjort och det blev jag så väldigt glad över :)
Tänk så bra en sån här rejäl grytlapp är!
Från vännen S fick jag en ask Lyckokort! Hon visste nog att jag skulle uppskatta dem. Tankens makt är stor och de här tänkvärda orden kommer jag att ha stor glädje av långt framöver. Tack snälla S!
På mina tvåändsstickade vantar så har jag kommit så här långt. En vante utan tumme är klar och den andra är påbörjad. För det ska absolut bli två har jag bestämt... :)
En alldeles härlig onsdag önskar jag er!

7 kommentarer:

mary-ann sa...

grattis till en underbar vinst :)) resten av julklapparna gick inte av för hackor dom heller...trevlig fortsättning :))

disa sa...

Grattis till vinsten!! Du har verkligen tur. Jag med ska ha en utlottning snart. (mina mätare har passerat 10 000 besökare) Så fina julklappar du fått och dina vantar är heeeelt underbara!! kramis

Cecilia sa...

Lyckokort är en bra idé...det är så lätt att fastna i gnäll-gnäll.!

Otaliga projekt sa...

Jag är helt övertygad om att du har varit så snäll - nåt annat alternativ finns väl ändå inte?!
Grattis till den fina vinsten och på tal om fint - vanten ser alldeles underbar ut!

Mia stickar sa...

Ja nog måste du ha varit snäll! Det gröna garnet såg så härligt ut!

Sunna sa...

är övertygad om att du varit fruktansvärt snäll, vilken snits du fått till på tvåändsst. ha en underbar nyårshelg

Hanna-Kristine sa...

Vilken jätte fin vante, nu blev jag ju jätte sugen att tvåändssticka. =)