lördag 31 mars 2012

Grattis Disa!

















Först av allt, så vill jag gratulera Disa till vinsten!
Det är en bok, Hemslöjdens Handarbeten andra delen, som jag råkade köpa dubbelt på en loppis härom veckan.
Roligt om den kan komma till glädje hos någon annan då :)

Idag var det äldsta sonen som fick hjälpa till att dra en vinnare. Disa, jag har ju din adress någonstans bland mina stickgrejor, men om jag skulle få svårt att finna den bland allt, så kan du väl maila den igen, så ska jag försöka snabba mig att skicka den till dig!

















En hemsk och sorglig sak har hänt oss i dagarna.
En av våra allra bästa kompisar har slutat sina dagar här på jorden alldeles för tidigt.
Det känns så tomt och vi saknar honom otroligt.

Jag får önska er en fin helg med nära och kära.

8 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Grattis till vinnaren! Jag har tyvärr missat din utlottning under mitt blogguppehåll.
Många varma kramar till er alla från mig.
Annika

Susilull sa...

Grattis till Disa, missade tyvärr också utlottningen. Idag har jag en "läsa-ikapp-blogg-dag".
Så fin din cykel blev med det häftiga "stänkskyddet"!!
Och väldigt tråkigt när någon nära går bort för tidigt, oftast helt oväntat.

Kram till dej!

disa sa...

Åh!!! Tack så jätte mycket!! *glad* Jag brukar aldrig vinna något, vad roligt. Jag får beklaga sorgen, väldigt ledsamt när någon man tycker mycket om dör. Jag förstår att denna helgen inte är den bästa då, men jag hoppas du får något trevligare inslag i den. *krama om*

Metta sa...

Först ett stort grattis till Disa, som vann hemslöjdsboken!
Sedan tack för din alltid så uppmuntrande kommentar! Den gläder mig mycket.
Sänder dig en riktigt stor kram, som jag känner att du behöver nu. Så tråkigt att ni förlorat en mycket nära vän. Förstår att det känns tomt efter honom och att saknaden är stor.
Önskar dig och din familj en så fin helg som det går! Kram

Annabell sa...

Usch & fy, Anne berättade, sorgligt!

Mia stickar sa...

Det gör så ont när någon dör, kramar från mig!

Rosenvante sa...

Jag fick ett sådant tråkigt besked igår också, det är tungt och jobbigt.
Grattis till Disa, hoppas du får stort nöje av boken.
Kram

Sunna sa...

ang. sjalen i manos, jag hade bara en härva så jag kämpade och räknade hela tiden, jag gjorde 33 uddar då räckte härvan(hade räckt till en udd till) men hade inte gjort något med flera uddar för nu blev den ganska kort,använde st nr 4 el 4,5, testa den för den är verkligen trevlig , ha en underbar påsk